Den ER altså en rejselysten hale

For nu er havfruehalen også blevet norsk.

NorskHavfruehale_Moensterbryder

Det hele startede i januar, da en journalist fra Aller skrev og spurgte mig, om jeg var interesseret i at sælge opskriften på min havfruehale til en norsk opskriftbog, hun var i gang med at lave. Jeg havde ikke før tjent penge på mine hæklerier, så det var et eventyr i sig selv, og efter en masse mailudveksling underskrev jeg en kontrakt.

Det var jeg glad for, da jeg for nylig tømte postkassen og fandt fire eksemplarer af “Tepper og pledd” med mig på forsiden.

Jeg har skrevet det før. Men jeg havde aldrig troet, at en ydmyg hækleblog som min, skulle bringe så meget med sig. Det er sjovt, det er spændende, og det giver mig lyst til at fortsætte.

Min hækling er til gengæld gået lidt i hi, men jeg har alligevel fået lagt lidt forskellige ting på bloggen, hvis du ligesom mig mangler inspiration til nye projekter.

AnnasGrydelapper_MoensterbryderVersion 2

One thought on “Den ER altså en rejselysten hale

  1. Hvor lyder det spændende, for mit vedkommende er jeg igang med små studenterhuer, da Marie Louise (Sofie Amalies lillesøster) bliver student på onsdag, så på fredag kommer der lige en vogn forbi med 19 glade studenter og de skal jo ikke snydes, hvem ved måske kommer der også en hækler ud af det. Kan du have en god sommer, knus Susanne

    Like

Skriv et svar

